HUZURA DAVET

Yaz-Kış buradayız...Kavgadan. gürültüden...,bilhassa siyasetten uzak...Siz de isyemez misiniz...

T C Mehmet Aydalga (@tcmehmetaydalga) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

ÖĞRETMENİM VE YURDUM

SEVGİLİ ÖĞRETMENLERİM..., GÜNÜNÜZÜN KUTLULUĞUYLA, EMEKLERİNİZİN KARŞILIĞI, ALLAH'TAN TAKTİR BULSUN.... GÖNLÜMÜZDEKİ YERİNİZİN BİZDE DE EBEDİLEŞMESİ, BİZLERİN DE KURTULUŞU OLSUN DİLİYORUM... HAKLARINIZI LÜTFEN HELAL EDİN... BU GÜN ARAMIZDA OLMAYANLARINIZA GANİ RAHMET DİLİYORUM... MEKANLARINIZ DÜNYADA, HUZUR VE SAADET MAKAMLARI.., AHİRETTE DE CENNET OLSUN... SİZLERİ DAİMA ANMAKTAYIM... UNUTMADIM UNUTMAYACAĞIM... EĞER BEN DE KENDİMİ SİZLERE UNUTTURMAMAYI BAŞARABİLİRSEM, BU DA BENİM EBEDİ BAHTİYARLIĞIM OLACAKTIR... SEVGİ VE SELAMLARIMLA.....

Hakkımda

Fotoğrafım

HAYVANCILIK- ET VE ET ÜRÜNLERİ İLE İLGİLİ FAALİYET ALANINDA GEÇMİŞİ OLAN AİLEMİZAYDALGALAR BÜNYESİNDE;

EMLAK KONUSUNDA DA  GÜÇLÜ VE GENİŞ BİR ÇALIŞMA ORGANİZASYONUNDA ETKİN BİR FAALİYETİ YÜKLENEREK HEDEFLER-ERİŞİMLER YAKALAMAK İSTİYORUM.

1957 DOĞUMLUYUM.TÜRKÜM.GENİŞ BİR AİLEM VAR.5 EVLADIN BABASIYIM.BİRİ AMERİKADA,DİĞERLERİYLE TÜRKİYEDE BERABER YAŞIYORUZ.

AydalgaBurhaniyeEfE

Instagram

AydalgaBurhaniyeEfe

Instagram

Google+ Followers

AYDALGALAR SOFRASI

Bu gadget'ta bir hata oluştu

Sayfalar

HUBS-AYDALGALAR

Make Top Rank Blog

10 Mayıs 2010 Pazartesi

www.OurGV.Com CEO'su Chad Schapiro Destiny üzerinde

www.OurGV.Com CEO'su Chad Schapiro Destiny üzerinde: "- Google Araç Çubuğu kullanılarak gönderildi"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder