YORGUNUM USTAM

HUZURA DAVET

ÖĞRETMENİM VE YURDUM

SEVGİLİ ÖĞRETMENLERİM..., GÜNÜNÜZÜN KUTLULUĞUYLA, EMEKLERİNİZİN KARŞILIĞI, ALLAH'TAN TAKTİR BULSUN.... GÖNLÜMÜZDEKİ YERİNİZİN BİZDE DE EBEDİLEŞMESİ, BİZLERİN DE KURTULUŞU OLSUN DİLİYORUM... HAKLARINIZI LÜTFEN HELAL EDİN... BU GÜN ARAMIZDA OLMAYANLARINIZA GANİ RAHMET DİLİYORUM... MEKANLARINIZ DÜNYADA, HUZUR VE SAADET MAKAMLARI.., AHİRETTE DE CENNET OLSUN... SİZLERİ DAİMA ANMAKTAYIM... UNUTMADIM UNUTMAYACAĞIM... EĞER BEN DE KENDİMİ SİZLERE UNUTTURMAMAYI BAŞARABİLİRSEM, BU DA BENİM EBEDİ BAHTİYARLIĞIM OLACAKTIR... SEVGİ VE SELAMLARIMLA.....

AydalgaBurhaniyeEfE

Instagram

AydalgaBurhaniyeEfe

Instagram

AYDALGALAR SOFRASI

Sayfalar

HUBS-AYDALGALAR

10 Haziran 2010 Perşembe

Obama -İsrail

Marco Rubio: Obama İsrail olumsuz etkilediğini,

Gönderen: Ronald Kessler
Başkan Obama'nın bildirileri ve faaliyetleri İsrail, Marco Rubio, Florida Senato için Cumhuriyetçi aday zarar edilmiş, bir Newsmax röportajda diyor.

İsrail baskın bir Türk flotilla yanıt olarak, Obama'nın gerçeğini flotilla's organizatörleri ve katılımcıları bir çatışma aradığını ve sahip İslami fundamentalistler, jihadists ve teröristlerin ve için "güçlü doğrudan bağları görmezden birçok kim inanmıyorum İsrail Doğru bir Yahudi devleti olarak, "Rubio, Florida Temsilciler Meclisi eski bir hoparlör, diyor var.

"Ben ki de-İsrail hakkını ve varlığını İsrail'in kendisini savunmak için zayıflatmak meşrulaştırmak için bir organize ve sistematik bir girişim olduğuna inanıyorum" Rubio diyor. "Ve böylece İsrail daha o anda ihtiyacı güçlü Amerikan desteğine ihtiyacı hiçbir zaman."

Ancak, Rubio diyor, "Bazı bildirileri ve bu idarenin eylemleri son bir yılda edenler de-İsrail meşrulaştırmak için çalışıyoruz cesaret var."

Newsmax hikaye bölümünde belirtildiği gibi Yahudiler Obama Karşı Turn, İsrail, onun için Yahudi desteği karşı Obama'nın eğim nedeniyle kısmen düşmüş bulunuyor.

O ABD Senatosu için yaptığı yarış başladı Rubio Ulusal Cumhuriyetçi senato Komitesi (NRSC) destek alamadım.

O Senatör Jim DeMint, Senato Yönetim Kurulu başkanları Güney Carolina senatörü döndü. DeMint Rubio ve onun hayat hikayesini etkilendi. Rubio, 39, Miami Fidel Castro'nun devirden sonra Küba kaçan anne doğdu. "Babam bir barmen," Rubio, avukat, derdi oldu. "Annem fabrikalarda çalıştı. Diye bir hisse katip olarak çalıştı. Bir hizmetçi olarak çalıştı. Ailem ki ben hayatımda fırsatları ki hiç olabilirdi işleri çalıştı. "

DeMint Rubio yaptığı Senato Muhafazakârlar Fonu coveted destek attı.

Şimdi çay partisi hareketinin favori, Rubio Senato için yarışta girdi diyor çünkü, "Bazı kim Cumhuriyetçilerin Demokratları gibi sipariş seçimleri kazanma başlatmak için olmak için gereken inanılan ve hep o değildi inanıyordu hiçbir şey anlamadım. Benim size sınırlı bir hükümet, serbest girişim muhafazakar olabilir ve bir devlet seçildi olsun kanıtlamak niyetinde olarak Florida kadar önemli büyük. "

Rubio Obama bahane ABD ultra-liberal politikalar empoze etmek gibi ekonomik darboğaza kullanılan söylüyor: "Ben bu yönetim ve bu kongre liderlik bahane Amerikan ekonomik sistemini yeniden tanımlamak denemek için bu ekonomik kriz kullanıyorsanız eminim Dünyada bizim ekonomide Amerikan hükümetinin rolü ve Amerika rolü. "

Obama altında, hemen her konuda federal hükümet hakim oluyor, diyor: "Amerikan Her problem şimdi bir tür ya da modanın yeni federal hükümetine etkileşimin çeşit tarafından dağıtılır. Uyarıcı başında, ama o zamandan beri sağlık faturası, yürütme ajansı güç genişleme's, bütçe açığı bütçe ve Amerika'nın ulusal savunma zayıflaması. "

en saf oldu ve en kötü yanlış başlı at Obama görürken agresif uçağı ile teröristlerin peşinde, onun politikalarını terörizm ile uğraşan pek çok "var," Rubio, ekliyor Obama'nın kararının Guantanamo Körfezi ve onun kullanımı olarak esir kampında yakın adı altında ifade radikal Müslüman teröristler açıklamak için rahatsız edicidir.

"Belki bu teröristlerin yarattığı bizim söylem's inanıyor, ama değil. Ne dünyada terör yaratan bazı arasında arzu çok kendi görüş empoze etmektir. Bizi geri istiyorum, bizi yürüyüp ve onlar kendilerine nüfuz alanı genişletmeye devam böylece onları yalnız bırakmak isteyen ve terör var neden bu. "

Rubio, "Onlar çünkü söylediklerine bize nefret etmiyorum ekler; biz onların yol duruyoruz çünkü bize nefret ediyorum. Teröristler korkaklar vardır. Onlar ne ve buna göre ele maruz olmalıdır. "

Rubio o geçerken yeni Arizona göç yasası için ve kaçak göçmenlere af verilmesi karşı: "Ben herkesin ilk tercihi federal hükümet bu konuyla kare başa olduğunu düşünüyorum diyor. Böylece yerine 49 diğer devletler, Arizona yasası için bir model olma federal hükümet için bir uyandırma çağrısı bir kez ve sınır güvenliği konusunda tüm anlaşma oldu umuyoruz. "

nasıl Cumhuriyetçi Parti İspanyollar woo olabilir Sorular, Rubio diyor, "Amerika'da Hispanik toplum içinde 1 numara sorunu göç değildir. Bu ekonomik açıdan güçlendirilmesi's. Bu istek daha iyi yapmak ve müzik daha iyi çocuklarımızı terk etmek ve olası defalarca olmuştur dünyada sadece bir ekonomik sistem ve bu Amerikan serbest girişim sistemi var. "

Yani, Rubio diyor, Cumhuriyetçilerin "Amerikan serbest girişim sistemi ve ümitlerini ve hayallerini arasında bağlantı kurmak gerekir, ve sonra dışarı çıkmak ve bizim yasal Amerikan serbest girişim destekleyen hareketi ispatlamaya var.

http://www.newsmax.com/RonaldKessler/marco-rubio-barack-obama/2010/06/07/id/361235

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder